PokéQuest
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het grootste Pokémon Role Playing Game! Begin je avontuur vandaag nog.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Spamtopic!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimema mei 03, 2010 10:17 am

Zanes laatste ost in de RPG is een maand of meer geleden...
Maargoed Pokéquest is dus eigenlijk... dood?
Trouwens even een kort nieuwsgierig heids vraagje:
Hebben jullie perse je starter punten niet opgemaakt? Ik heb ze alle vier gebruikt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimema mei 03, 2010 11:16 am

Tsja, dat dacht ik al. En ik heb ze niet opgemaakt omdat dat niet klopt bij Cherry. Lees haar KK maar eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimedi mei 04, 2010 2:10 am

Oja gelezen... Nou wat kun je doen op een dode site?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimedi mei 04, 2010 3:16 am

Niet veel, dus als ik niet gauw ingedeeld word, ga ik maar weer weg xD
Ik heb Peter ook al een Pm gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimeza mei 08, 2010 2:37 pm

Ik heb hem ook een PM gestuurd maar als ik bij de leden lijst kijk zie ik wel dat sommige van hun geweest zijn. Maarja als ik niet wordt ingedeeld ga ik ook maar weg, wel jammer
=(
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimezo mei 16, 2010 1:29 am

Ja, idd wel jammer. Zeg yumiko, heb jij veel rpg ervaring?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimedi mei 18, 2010 6:17 am

Ik heb wel wat ervaring met rpg maar niet zo heel erg veel, ik post meestal niet zo heel erg lang aangezien de mensen waar mee ik meestal RPG mee doe het irri vinden dat ik heel lang post :'D maar ik kan het wel als ik tenminste inspiratie heb wat soms best zeldzaam is xd, heb jij veel rpg ervaring :'3? en wat voor RPG's speel jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimedi mei 18, 2010 1:06 pm

Hmm.. Volgens mij heb ik het op mijn 14e ontdekt. Dus iets van 3 jaar. Ik rpg vooral op HP rpg's, maar soms ook op pokemon rpg's en fantasy's. En lang posten is juist goed? Misschien heb je intresse om op mijn forum te komen (ik stuur je de link wel, wil hier geen ontoegestane reclame maken), het is wel een HP rpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitimedi mei 18, 2010 2:14 pm

Hiihi ik ook een beetje nou ik ben nu 14 bijna 15 x3 maar ik ben met vriendinnen aan het rpgén, over vampiers, pokemon, anime eigelijk x'3 meestal tenminste
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spamtopic! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spamtopic!   Spamtopic! - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spamtopic!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
PokéQuest :: Algemeen en OOC :: OOC Relaxhoek-
Ga naar: